Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Σπιτική μερέντα!

Είδα στο La coufeto τον τρόπο παρασκευής της σπιτικής μερέντας και αποφάσισα να το δοκιμάσω.

Πραγματικά ήταν εύκολο και διασκεδαστικό.

Υλικά: 150 γρ. φουντούκια ανάλατα
2 κουταλιές σ. ηλιέλαιο
100 γρ σοκολάτα

1 1/2 κουταλιά κακάο
60 γρ άχνη
1 βανίλια άρωμα

Τρόπος: Βάζουμε ένα τηγάνι στο μάτι της κουζίνας και ρίχνουμε μέσα τα φουντούκια. Εγώ πήρα φουντούκια ξεφλουδισμένα. Τα ανακατεύουμε όσο καβουρντίζονται. 
Μόλις είναι έτοιμα τα κατεβάζουμε από την φωτιά.
Τα ρίχνουμε στο μούλτι και τα αλέθουμε αρκετή ώρα μέχρι να γίνουν ένας λείος πολτός.
Σε μπεν-μαρί λιώνουμε τη σοκολάτα κομμένη σε κομμάτια. 
Χρησιμοποίησα σοκολάτα εμπορίου κι όχι κουβερτούρα για να δοκιμάσω και έγινε υπέροχη.
Ρίχνουμε το λάδι στο μούλτι, την άχνη, το κακάο, τη βανίλια, τη σοκολάτα και αλέθουμε.
Μόλις φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα μια λεία σος σοκολάτας την αδειάζουμε σε ένα βάζο και καλή μας απόλαυση.

9 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω εσύ τι λες. Εγώ θέλω ένα βαζάκι από το ...εν λόγω παρασκεύασμα Κυρία μου ναι ; Πωπωπωπωπω μου άνοιξε η όρεξη.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το επόμενο βαζάκι ξέρω λοιπόν τι θα το κάνω! Φιλιά πολλά Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τη μερεντα. Καλώς σε βρήκα! Ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος δεν την λατρεύει! Και από την πολλή λατρεία μου απαντάω με την άλλη μου ταυτότητα! Βρε δεν βαριέσαιιιιι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. μου αρέσει πολλά η σοκολάτα
    σοκολάτα , σοκολατένια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Δελφινάκι μου καλό κι εγώ την λατρεύω την άτιμη! Καθημερινάαααα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Με βάζεις σε μεγάλο πειρασμό!!
    Σε πάρα πολύ μεγάλο πειρασμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά πρέπει να ενδίδεις και σε τέτοιο πειρασμό Μαρία μου!

      Διαγραφή
  5. μια υπεροχη "μερεντα" που φτιαχνω εγω
    ειναι μελι ταχινι αγλυκο κακαο σε φετα ψωμι
    ή αυτο σε στραγγιστο γιαουρτι κ τυφλα να χουν οι ανθυγιεινες κρεμες - μους !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή